jag orkar inte so !!!!

tjenis !
nu sitter man ju här med so, jag har gjort engelska och jag läser nog bara igenom so:n idag så får jag plugga skrivtligt imorgon. tänkte bara blogg lite snabbt innan jag ska sova, tänkte lägga mig tidigt så man inte är trött i morgon för då går inget rätt .. så ja, haha - idag när jag hade ridit så när jag skritta av frasse så typ tittade jennifer och jag bara "snurra nu!" och hon gjorde det, hihi hon trilla typ efter tre varv :) sen när vi fixat frasse gick vi ut i paddocken igen och skulle snurra och det gjorde vi. hahaha, barnsliga vi är !
imorgon består av skola, till roswell och ska kanske rida frasse i skogen med :D
heeeeeeeeeeeeejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0