kollar bäbis program, mmm vilket liv :)

hejsan,
som jag skrev i rubriken så  kollar jag bäbis program som heter sportacus. egentligen ska jag städa men jag är sjukt trött så tror jag ska sova en stund och sen ska vi se om jag har energi till att göra något.
snart börjar skolan, inget man längtar till precis men har typ inte träffat så många i min klass under lovet så det enda roliga med att skolan börjar är träffa klassen.

igår så kollar victoria på film efter att vi sprungit på järavallen och det känns bra att vi sprang för jag har lite träningsvärk :) tror vi ska springa imorgon igen så ja, vi ska bli snygga som satan när vi börjar skolan :D

i helgen eller något ska jag färga håret eller bleka eller slinga eller vad jag nu ska göra, det ska iaf bli ljusare :)

så som på bilden vill jag ha det , men bara färgen :)



hej dddddddåå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0