b-b-b-b-b-b-b-b-bra dag :D

hejsan hoppsan,
idag har det varit en bra dag men mot slutet lite deprimerande..
det började med att jag egentligen skulle rida med jennifer elva typ men det blev inte så för jag skulle inte till malmö med mina föräldrar ist, och där köpte jag ett line, en fred perry kofta, och örhängen. ville egentligen ha en parfym med vågade inte fråga om det för jag hade fått dyra grejer.

OHHHHH!
asså , jag har ingen bra musik på min spotify spel lista. även fast victoria la in låtar så hittar jag ingen som blir den nya droglåten :(
imorgon ska det vara tävling i båstad okej jag hoppas på att få över 60 % i andra klassen :D aja, nästa inlägg kommer nog inte förens om ett tag igen :)



line , gina tricot 199:-



kofta, MQ 599:-



örhängen, gina tricot 7.90:- , 9.90:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0