love king.

hejsan,
igår var madicken och jag i lund :D vi ska inte ens prata om hur MYCKET jag köpte. men jag köpte t-shirtar, armband, nagelgrejer och kajalpennväsare :) helt sjuk dag, när vi nästan precis stigt av tåget var det en tant som gick som en cowboy och varje gång någon gick förbi skrek hon på dom typ ?:s också var där typ två tjejer som var sjukt kontiga och bara bitchblicka oss. hahah, wäääääh! sen när vi kom hem  från lund så gick vi ner till ån men skulle vi äta också åt vi hos henne :) sen till ån igen, sen till ip och sprang i vattenspridaren :$ sen fotade vi lite men vi var tvugna att åka tillbaka till madicken sen för min mamma skulle hämta mig närsomhelst . sen när jag kom hem så gick jag ut nästan direkt och träffa jasmine, simon, max, anton, henrik, tobbe :)

sen idag har jag varit i stallet och städat och ridit :) gick as dåligt och rida idag -.- men iaf snart ska jah vara med jessica så det ska väl bli roligt :)

hejdååååååå:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0