sweet isabell - enrique iglesias

hejsan,
idag har jag varit med victoria, kul var det !:D när vi vaknade så kolla vi i en fakta bok, smarta bi blev . sen åt vi lunch /frukost och innan vi åt så berättade victorias mormor sitt livsberättelse för mig :) sen åt vi sen tv och sen fixa vi med victorias häst och sen med min . efter det beställde vi får katjas och deras kebabtallrik var inte god :s sen gick vi upp och lyssnade på vår gud (enrique iglesias) försökte ringa  honom men det sket sig, sen började en skräck film på sexan så den skulle vi titta på men efter 10 skulle victoria hem och nu sitter jag här :)

imorgon blir det lund med madicken :D

heeeeeeeeeeeejdÅ  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0